loading...
گروه نرم افزار بوعلی
علی اصغر کریمی بازدید : 363 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (1)

سلام , حدود 10-11 امضا جمع شده برای این که دکتر دزفولیان این درس رو ارائه بدند , ایشون گفتند که باید حداقل 15 نفر باشید , اگر مایل هستید اسم و شماره دانشجویی رو به آدرس زیر ایمیل کنید تا به امید خدا این درس ارائه بشه یا اگر امکانش هست سری به دانشکده بزنید و برگه رو امضا کنید . امضاهای جمع شده دست خانم سیفی هست و ایشون فردا دانشکده هستند . 

alisghar735@gmail.com

علی اصغر کریمی بازدید : 837 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

سلام , توی این پست قصد دارم افزونه دیگری رو برای مرورگر گوگل کروم معرفی کنم , افزونه ultra هم مثل افزونه browsec کار میکنه و شما میتونید با اون از ف*ی*ل*ت*ر عبور کنید , آموزش نصب این افزونه مثل افزونه browsec هستش , که این آموزش رو میتونید  اینجا مشاهده کنید . امیدوارم خوشتون بیاد .

لینک ف*ی*ل*ت*ر شده بود . اصلاحش کردم

نام فایل

حجم فایل

دریافت فایل

افزونه Ultra

336kb

 http://up.comeng.ir/up/bmcdb91/download.gif

پسورد فایل

ندارد

 

علی اصغر کریمی بازدید : 2148 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (4)

"" امروز میخوام براتون افزونه ای رو معرفی کنم که به کمک اون میتونید با استفاده از مرورگر بسیار خوب گوگل کروم از تمام ف*ی*ل*ت*ر ها عبور کنید و سایت هایی مثل فی.... رو باز کنید.چون دانلود افزونه برای ما ایرانی ها مقدور نیست من فایل این افزونه را برای دانلود قرار دادم که به راحتی بتونید اون رو دانلود کنید.خب بریم سر یه آموزش خیلی خیلی مختصر :

 

.:: برای دیدن آموزش به ادامه مطلب بروید ::.

 

علی اصغر کریمی بازدید : 451 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دو محصول جدید سری Connect سندیسک با نام Wireless Flash Drive و Wireless Media Drive عرضه شدند.
هر دوی این فلش مموری‌ها به شبکه‌های بیسیم متصل می‌شوند و به ابزارهای مختلف امکان می‌دهند که به آنها متصل شده و به فایل‌های ذخیره‌ شده‌شان دسترسی پیدا کنند. اما ویژگی خاص این دو فلش آن است که می‌توان با اعمال پاره‌ای تنظیمات از طریق آنها به ارتباط وای‌فای نیز متصل شد.
فلش مموری Wireless Flash Drive در ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایت موجود است و باتری آن می‌تواند به صورت مستمر و تا 4 ساعت فیلم‌های با کیفیت اچ‌دی را پخش کند. این فلش همچنین قادر است که به صورت همزمان سه رسانه مختلف را پخش کرده و به 8 ابزار دیگر متصل شود.


فلش مدل Media Drive نیز در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایت موجود است و یک اسلات SD هم روی بدنه آن در نظر گرفته شده است که ظرفیت ذخیره‌سازی فلش را نیز افزایش می‌دهد. با این فلش همزمان می‌توان 5 فلیم HD را پخش کرد و همچون مدل قبلی امکان اتصال آن به 8 ابزار مختلف دیگر فراهم است.
کمپانی سندیسک دارای یک برنامه file explorer اختصاصی است که برای ابزارهای مبتنی بر iOS، اندروید و App Store آمازون طراحی شده است و آنگونه که مدیران این کمپانی گفته‌اند، در حال حاضر هیچگونه برنامه‌ای برای نسخه ویندوز فونی آن وجود ندارد.
به گفته مدیران این کمپانی، به لطف این دو محصول مشتریان می‌توانند حافظه ابزارهای موبایل خود را ارتقاء داده و به سادگی فیلم، عکس و اسناد مورد نظرشان را با دوستان، همکاران و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارند.
دو فلش مموری جدید سندیسک در ماه آوریل وارد بازار خواهند شد و قیمت تعیین شده برای ظرفیت‌های مختلف Flash Drive معادل 90 دلار برای مدل 16 گیگابایت، 110 دلار برای نوع 32 گیگابایت و 180 دلار برای مدل 64 گیگابایتی است و فلش Media Drive نیز با قیمت‌های 140 دلار برای مدل 32 گیگابایت و 180 دلار برای نوع 64 گیگابایت به فروش خواهد رفت.

علی اصغر کریمی بازدید : 385 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

امروز قصد داریم یک اختراع جالب و زیبا را به شما معرفی کنیم که Scentee نام دارد و دارای ویزگی بسیار جالبی می باشد که با اینکه زمان زیادی از ساخت آن نگذشته اما افراد بسیار زیادی طرفدار آن شده اند.


اما Scentee چیست ؟؟
یک وسیله بسیار کوچک می باشد که از طریق کابل USB شارز می شود و با یک جک به پورت 3.5 میلیمتری بالای آیفون شما متصل می گردد همان پورتی که هندزفری شما وارد آن می شود. داخل آن نیز یک پد بسیار کوچک از رایه مورد علاقه شما گذارده خواهد شد.
از این به بعد هر هنگامی که تلفن شما آلارمش به صدا در بیاید و یا تلفن شما پیامی دریافت کند Scentee با پراکندن رایحه مورد علاقه تان به شما می فهماند که برای تان پیامی جدید آمده و یا کار های شما را با رایحه پراکنی یادآوری می کند.


برای تنظیم و اتصال نرم افزاری این وسیله جالب باید نرم افزار مخصوص به آن را نیز بر روی تلفن تان نصب کنید.در حال حاضر Scentee دارای چندین رایحه مختلف میوجات مانند نارگیل و توت فرنگی و ... می باشد که شما می توانید از پد مورد علاقه تان برای رایحه پراکنی استفاده کنید. امیدواریم این محصول برای تلفن های اندرویدی نیز معرفی گردد.

علی اصغر کریمی بازدید : 555 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

""توی این پست یه راه خیلی آسون برای دسترسی به App Store بهتون میگم که واقعا کارمیکنه و من خودم خیلی وقته دارم ازش استفاده میکنم واقعا App Store دنیای جالبیه . چون خودم خیلی وقته استفاده میکنم گفتم شاید بعضی ها هم باشن که یکی از فانتزی هاشون باز کردن App Store باشه به خاطر همین تصمیم گرفتم این آموزش رو قرار بدم 

علی اصغر کریمی بازدید : 715 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

این موتور جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است ، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود 80 درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود 20 درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

ویرایشگر اسکریپت این موتور بازی ساز , نرم افزار mono است که یک نرم افزار متن باز ویرایشگر زبان های برنامه نویسی است این نرم افزار بسیار قدرتمند است و کاملا با موتور بازی ساز یونیتی هماهنگ شده است.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یـک از درس هـای تـخصصی مهندسی نرم افزار را بیشتر می پسندید؟ (امکان انتخاب چند گزینه وجود دارد)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 690
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 170
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,045
  • بازدید ماه : 3,866
  • بازدید سال : 34,204
  • بازدید کلی : 819,563
  • کدهای اختصاصی

    نویسنده: [Comment_Title]
    تاریخ ارسال: [Comment_Date]

    پیام: [Comment_Message]

    .:: متن کامل پیام ::.