loading...
گروه نرم افزار بوعلی
احسان ربیعی بازدید : 411 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
شرکت مایکروسافت به منظور افزایش تمایل تولیدکنندگان تلفن‌همراه برای پشتیبانی هرچه بیشتر از ویندوز فون یک گام تازه به جلو برداشت تا در این اقدام سیستم‌عامل موبایلی خود را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها بگذارد. به گزارش وب‌سایت cellular-news، مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که قیمت ویندوز فون برای عرضه‌کنندگان موبایل‌ قابل انعطاف‌تر از قبل خواهد بود، اما...
فاطمه بشیرگنبدی بازدید : 656 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

jpgجواب این  سوال سخت در طول زمان همراه با بشر تکامل یافته است. در قدیم مردم دانه های شن را ذرات سازنده دنیای اطراف خود می انگاشتند. سپس اتم کشف شد و تا وقتی که پروتون، نوترون و الکترون کشف نشد به نظر می آمد که اتم قابل تقسیم نیست. همین تفکر در مورد این سه ذره بنیادی وجود داشت تا اینکه دانشمندان کشف کردند که پروتون ونوترون هر کدام از سه کوارک ساخته شده اند.

 


مجید راهبر بازدید : 536 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نوعی گجت بی‌سیم با هدف تشویق کودکان به ورزش، بازی‌های بیرون از منزل را به بازی‌های ویدیوئی تخیلی تبدیل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، گام‌شمار «iBitz Kid» به طور بی‌سیم به یک آیفون یا آیپد متصل می‌شود و گام‌های برداشته‌شده توسط کودکان را به یک بازی ویدیوئی تبدیل می‌کند.

این بازی سپس به کودکان با سکه‌ها و جوایزی در دنیای مجازی، پاداش می‌دهد یا این که آن‌ها به انتخاب خود هدیه‌ای را دریافت می‌کنند؛ والدین می‌توانند تعیین کنند فرزندانشان چند گام را باید طی کنند تا آن هدیه‌ را بدست آورند......

علی اصغر کریمی بازدید : 451 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دو محصول جدید سری Connect سندیسک با نام Wireless Flash Drive و Wireless Media Drive عرضه شدند.
هر دوی این فلش مموری‌ها به شبکه‌های بیسیم متصل می‌شوند و به ابزارهای مختلف امکان می‌دهند که به آنها متصل شده و به فایل‌های ذخیره‌ شده‌شان دسترسی پیدا کنند. اما ویژگی خاص این دو فلش آن است که می‌توان با اعمال پاره‌ای تنظیمات از طریق آنها به ارتباط وای‌فای نیز متصل شد.
فلش مموری Wireless Flash Drive در ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایت موجود است و باتری آن می‌تواند به صورت مستمر و تا 4 ساعت فیلم‌های با کیفیت اچ‌دی را پخش کند. این فلش همچنین قادر است که به صورت همزمان سه رسانه مختلف را پخش کرده و به 8 ابزار دیگر متصل شود.


فلش مدل Media Drive نیز در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایت موجود است و یک اسلات SD هم روی بدنه آن در نظر گرفته شده است که ظرفیت ذخیره‌سازی فلش را نیز افزایش می‌دهد. با این فلش همزمان می‌توان 5 فلیم HD را پخش کرد و همچون مدل قبلی امکان اتصال آن به 8 ابزار مختلف دیگر فراهم است.
کمپانی سندیسک دارای یک برنامه file explorer اختصاصی است که برای ابزارهای مبتنی بر iOS، اندروید و App Store آمازون طراحی شده است و آنگونه که مدیران این کمپانی گفته‌اند، در حال حاضر هیچگونه برنامه‌ای برای نسخه ویندوز فونی آن وجود ندارد.
به گفته مدیران این کمپانی، به لطف این دو محصول مشتریان می‌توانند حافظه ابزارهای موبایل خود را ارتقاء داده و به سادگی فیلم، عکس و اسناد مورد نظرشان را با دوستان، همکاران و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارند.
دو فلش مموری جدید سندیسک در ماه آوریل وارد بازار خواهند شد و قیمت تعیین شده برای ظرفیت‌های مختلف Flash Drive معادل 90 دلار برای مدل 16 گیگابایت، 110 دلار برای نوع 32 گیگابایت و 180 دلار برای مدل 64 گیگابایتی است و فلش Media Drive نیز با قیمت‌های 140 دلار برای مدل 32 گیگابایت و 180 دلار برای نوع 64 گیگابایت به فروش خواهد رفت.

علی اصغر کریمی بازدید : 385 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

امروز قصد داریم یک اختراع جالب و زیبا را به شما معرفی کنیم که Scentee نام دارد و دارای ویزگی بسیار جالبی می باشد که با اینکه زمان زیادی از ساخت آن نگذشته اما افراد بسیار زیادی طرفدار آن شده اند.


اما Scentee چیست ؟؟
یک وسیله بسیار کوچک می باشد که از طریق کابل USB شارز می شود و با یک جک به پورت 3.5 میلیمتری بالای آیفون شما متصل می گردد همان پورتی که هندزفری شما وارد آن می شود. داخل آن نیز یک پد بسیار کوچک از رایه مورد علاقه شما گذارده خواهد شد.
از این به بعد هر هنگامی که تلفن شما آلارمش به صدا در بیاید و یا تلفن شما پیامی دریافت کند Scentee با پراکندن رایحه مورد علاقه تان به شما می فهماند که برای تان پیامی جدید آمده و یا کار های شما را با رایحه پراکنی یادآوری می کند.


برای تنظیم و اتصال نرم افزاری این وسیله جالب باید نرم افزار مخصوص به آن را نیز بر روی تلفن تان نصب کنید.در حال حاضر Scentee دارای چندین رایحه مختلف میوجات مانند نارگیل و توت فرنگی و ... می باشد که شما می توانید از پد مورد علاقه تان برای رایحه پراکنی استفاده کنید. امیدواریم این محصول برای تلفن های اندرویدی نیز معرفی گردد.

bleach2014 بازدید : 431 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (4)

Smarty-Ring

در حالی که شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ، کوالکام و سونی ساعت‌های هوشمندی را تولید و روانه بازار کرده‌اند یک کمپانی جدید قصد دارد با یک حلقه انگشتری هوشمند به مصاف آن‌ها برود.

 Smarty Ring یک ابزار جدید پوشیدنی است که روزهای آخرش را در کمپین جذب سرمایه Indiegogo سپری می‌کند و توانسته بیش از میزان لازم سرمایه جمع‌آوری کند قادر خواهد بود بسیاری از کاربردهای یک ساعت هوشمند بزرگ را انجام دهد و در اندازه بسیار کوچک‌تری دور انگشت شما جا خوش کند.

فاطمه بشیرگنبدی بازدید : 514 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (3)

پیرامون پستی از پست های قبل که عینک گوگل معرفی شد، اینبار برای معرفی بیشتر این نوع کامپیوترها که روی چشم شما قرار میگیرند نوع دیگری از آنها را معرفی میکنم.

برای خواندن پست معرفی عینک گوگل هم میتوانید از این لینک استفاده کنید.

عینک ضد رفلکس متاپرو با گرافیک کامل و سه بعدی می تواند رقیب جدی برای عینک گوگل شود.

گرافیک در این عینک فول بوده و دارای دو لنز 720 پیکسل اچ دی بوده و زاویه دید 40 درجه رابه کاربر می دهد. اسکرین روی عینک تا 15x زوم دارد و قرار است ژوئن 2014 به قیمت کمتر از 3 هزار دلار راهی بازار شود.

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یـک از درس هـای تـخصصی مهندسی نرم افزار را بیشتر می پسندید؟ (امکان انتخاب چند گزینه وجود دارد)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 690
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 170
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 168
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 435
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 4,168
  • بازدید سال : 34,506
  • بازدید کلی : 819,865
  • کدهای اختصاصی

    نویسنده: [Comment_Title]
    تاریخ ارسال: [Comment_Date]

    پیام: [Comment_Message]

    .:: متن کامل پیام ::.