loading...
گروه نرم افزار بوعلی
علی اصغر کریمی بازدید : 2310 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (11)

سلام به بچه های باحال نرم افزار

بالاخره چی شد با این قضیه عکس دسته جمعی موافقید یا نه دمتون گرم زودتر خبر بدید

فقط اگر موافق بودید یکی زحمت بکشه دوربینش رو بیاره

هر کس هم که مخالف بود خوب عکس نندازه کسی که به زور نمیخواد شما عکس بندازید

من گفتم چون (حداقل) چهار سال قراره با هم باشیم بد نیست یه عکسی هم داشته باشیم

خدا پشت و پناهتون

یا حق

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Bashiri در تاریخ 1391/09/19 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

بازم سلام

این که من توش عضو شدم همون انجمنمونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

بابا خیلی بامزه ست
دیگه .....دیگه حرفی به ذهنم نمیاد.!!!!!!!!!

اها راستی میشه منم مطلب بذارم؟؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : آره پس چی فکر کردین .......
ما اینیم دیگه.......
فعلای بای

این نظر توسط Bashiri در تاریخ 1391/09/18 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

سلام اول از همه دم همه بچه های کامپیوتر بوعلی گرم!!!!!!!

بعد همه ببخشید دیر اومدم .....

هنوزم سایت برقراره بهش سرمیزنید؟؟؟؟

راستس من ندونسته همینطوری تو این سلیت عضو شدم نمیدونم مال چی بود؟؟!!!!!

آها...!!!!! راستی مدیر اینجا کیه ؟؟؟؟؟

راستی ی چیز بیاین ی کم با هم خوب باشیم مثل همکلاسی های خوب البته خوب از تعریف من ...

فعلا بای
شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : با سلام خدمت تمام همکلاسی های باحالم به خصوص شما
باید بگم که مدیران سایت من (علی اصغر کریمی ) و آقای عسگری هستیم . در مورد این که بیایم با هم خوب باشیم من خودم خیلی پایم اما انگار یه سری میخوان جو کلاس رو به هم بریزن که به نظر من باید باهاشون شدیدن برخورد بشه چون اگر میخواستن اخلاقشون رو درست کنن تا الان درست شده بود
بازم ممنون که تو سایت عضو شدید
خدا حافظ

این نظر توسط ////////........,,,,,,,, در تاریخ 1391/08/20 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

سلام من با عكس دسته جمععي خيلي موافقم فقط يه شرط داره اونم اينه كه عكاس شما باشيد....!!!!! ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
ما که خیلی سعی کردیم ولی منظور شما رو متوجه نشدیم بچه هاشما توضیح بدید!!!!!!

این نظر توسط Rahman در تاریخ 1391/08/14 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

باشه ، منم موافقم- خوبه كه يه عكس دسته جمعي از هم داشته باشيم - خاطره ميشه بعدا ...

این نظر توسط s.hamid.s در تاریخ 1391/08/14 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

man mikham hafte dg doorbinama biaram...age ta oonvaght ax nagereftim ba doorbine man migirim

این نظر توسط bale در تاریخ 1391/08/14 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

akhe nmiyayn ke shoma ye 2 ruz ba ham hamahang nashodid شکلک

این نظر توسط پنهان در تاریخ 1391/08/13 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

منم پایم!

این نظر توسط mina در تاریخ 1391/08/13 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

salam.manam ba ax daste jami movafegham ! fg shoma hame bache haro jam kon !!!!
پاسخ : سلام
من فوق فوقش میتونم پسرا رو جمع کنم
یکی هم باید دخترا رو جمع کنه
به امید گرفتن عکس دسته جمعی
فعلا خدا حافظ(علی اصغر کریمی)

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1391/08/13 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

با عکس دسته جمعی تو محیط پشت دانشکده خیلی موافقم..... محیطش خیلی قشنگهشکلک

این نظر توسط narm afzar در تاریخ 1391/08/13 و 10:11 دقیقه ارسال شده است

aX daste jame pishnahad khubie..............
harki nakhast kho naiad!
tuie kelas ya posht sakhtemon mohandesi k fazaie sabz dare mitunim aX begirim.
haminja elam konid roozesho, 3shanbe khube?khameam bashan.
dorbinam nabashe ba gushi yeki k keyfiatesh bala bashe mishe.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یـک از درس هـای تـخصصی مهندسی نرم افزار را بیشتر می پسندید؟ (امکان انتخاب چند گزینه وجود دارد)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 690
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 170
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,084
  • بازدید ماه : 3,905
  • بازدید سال : 34,243
  • بازدید کلی : 819,602
  • کدهای اختصاصی

    نویسنده: [Comment_Title]
    تاریخ ارسال: [Comment_Date]

    پیام: [Comment_Message]

    .:: متن کامل پیام ::.