loading...
گروه نرم افزار بوعلی
حامد آهنگری بازدید : 936 جمعه 25 دی 1394 نظرات (2)

چطور بهترین کانال Wi-Fi را برای شبکه بی سیم خود انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین کانال Wi-Fi برای روتر بی سیم، به شما کمک می کند تا تداخل های امواج در محیط کاهش یابد و میزان سیگنال دریافتی روی دستگاه گیرنده بیشتر شود.شما با ابزار هایی که در ادامه مطلب معرفی می شوند می توانید Wi-Fi با کمترین تراکم را در اطراف خود پیدا کنید.

کانال های Wi-Fi با کانال های نزدیک دچار همپوشانی می شوند. کانال های 1، 6 و 11 در بین شبکه های Wi-Fi 2.4GHz بیشترین استفاده را دارند. البته این سه کانال با وجود تراکم زیاد تنها کانال هایی هستند که دچار همپوشانی امواج نمی شوند. در ادامه با من همراه باشید تا به پاسخ پرسش اول برسید!

 

حامد آهنگری بازدید : 571 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

خلاصۀ تفاوت های پارسرهای LL و LR تقدیم می شود.types of parser

 

parsing یا تجزیه و بررسی صرف و نحو، فرآیند تجزیه رشته ای از نمادها، چه در زبان طبیعی و چه در زبان ماشین، بر پایۀ مطابقت با قوانینِ تولیدِ (production rules) گرامرهای آزاد از زمینه (context-free) است. ریشه کلمۀ parsing از کلمۀ لاتین pars، به معنای بخش کردن (تجزیه) است.

کار یک پارسر این است که مشخص کند آیا یک رشتۀ ورودی token از اسکنر، می تواند از سمبل شروع گرامر ما مشتق شود؟ و اگر می تواند، این مسیر اشتقاق چگونه است؟ ضرورتاً این وظیفه به دو شکل انجام می شود. نحوۀ اشتقاق قوانین تولید در گرامر زبان، که می تواند اشتقاق از چپ ترین و یا اشتقاق از راست ترین نماد باشد، دو شکل مختلف و مهم پارسرهای bottom-up و top-down را به وجود می آورد.

حامد آهنگری بازدید : 6513 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (1)

با سلام.NFA to DFA
خلاصه ای از  مطالبی که در چند جلسه قبل کلاس طراحی کامپایلر ها (تبدیل NFA به DFA و ساده سازی وضعیت های DFA) ارائه شد و در جلسه فردا (یکشنبه مورخ 1393/12/17) برای کوییز مطرح می شود، در اینجا تقدیم حضور شما می شود. این آموزش با ارائه دو مثال، نوشته شده است.

در ادامه مطلب با من همراه باشید.

محمدصادق عسکری بازدید : 569 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (1)

یک برنامه کامپیوتری بالاخره موفق شد با گمراه کردن تعدادی دانشمند نام خود را در تاریخ هوش مصنوعی ثبت کند... شاید شما هم نام تست تورینگ را شنیده باشید. تستی که به نام مهندس مشهور الن تورینگ و اختراع خود او می‌باشد. تست تورینگ به شکل خلاصه از سه عنصر ماشین، انسان و قاضی انسان تشکیل شده که قاضی باید با پرسش و پاسخ و بدون دیدن دو عنصر دیگر، انسان بودن یا ماشین بودن هر یک را تشخیص دهد. در تست تورینگ اگر ماشین بتواند یک قاضی از سه قاضی را گمراه کند، برنده این تست است. در این لینک می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 حالا در مسابقه ای که توسط دانشگاه ریدینگ انگلستان برگزار شده، یک برنامه کامپیوتری متعلق به گروهی روسی، توانست 33 درصد از دانشمندان این مسابقه که همگی به عنوان قاضی شرکت کرده بودند را در 5 دقیقه گمراه کند و خود را یک پسر 13 ساله اکراینی به نام Eugene Goostman جا بزند.

علی اصغر کریمی بازدید : 837 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

سلام , توی این پست قصد دارم افزونه دیگری رو برای مرورگر گوگل کروم معرفی کنم , افزونه ultra هم مثل افزونه browsec کار میکنه و شما میتونید با اون از ف*ی*ل*ت*ر عبور کنید , آموزش نصب این افزونه مثل افزونه browsec هستش , که این آموزش رو میتونید  اینجا مشاهده کنید . امیدوارم خوشتون بیاد .

لینک ف*ی*ل*ت*ر شده بود . اصلاحش کردم

نام فایل

حجم فایل

دریافت فایل

افزونه Ultra

336kb

 http://up.comeng.ir/up/bmcdb91/download.gif

پسورد فایل

ندارد

 

علی اصغر کریمی بازدید : 2148 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (4)

"" امروز میخوام براتون افزونه ای رو معرفی کنم که به کمک اون میتونید با استفاده از مرورگر بسیار خوب گوگل کروم از تمام ف*ی*ل*ت*ر ها عبور کنید و سایت هایی مثل فی.... رو باز کنید.چون دانلود افزونه برای ما ایرانی ها مقدور نیست من فایل این افزونه را برای دانلود قرار دادم که به راحتی بتونید اون رو دانلود کنید.خب بریم سر یه آموزش خیلی خیلی مختصر :

 

.:: برای دیدن آموزش به ادامه مطلب بروید ::.

 

احسان ربیعی بازدید : 919 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

من در اين مرحله سعي مي كنم از ابتدايي ترين قسمت به قسمت هاي پيشرفته برم و ويروس هاي مختلفي رو در زبان C بنويسم . تا با امنيت و چگونگي حفظ كردن اون بتونيم توانايي هاي خودمون رو افزايش بديم . بنابراين توصيه اكيد مي كنم اين ويروس ها را بر روي كامپيوتر ديگران و بعضي از انها را حتي روي كامپيوتر خودتان هم چك نكنيد و تنها با نحوه ساخته شدن آن آشنا بشويد .

مرحله اول :
كامپايلر زبان C را نصب كنيد . ....

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یـک از درس هـای تـخصصی مهندسی نرم افزار را بیشتر می پسندید؟ (امکان انتخاب چند گزینه وجود دارد)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 690
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 170
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 341
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,035
  • بازدید ماه : 3,856
  • بازدید سال : 34,194
  • بازدید کلی : 819,553
  • کدهای اختصاصی

    نویسنده: [Comment_Title]
    تاریخ ارسال: [Comment_Date]

    پیام: [Comment_Message]

    .:: متن کامل پیام ::.